Ett hjälpmedel till alla anställda
Appen kan laddas ner till mobil och surfplatta och innebär att ni har tillgång till alla era aktiva tjänster hos oss, oavsett var ni befinner er eller vilken tid på dagen det är. Tack vare att alla på arbetsplatsen kan ladda ner appen slipper ni dubbelbokningar då alla användare alltid har tillgång till uppdaterad orderhistorik och information om era tjänster. För de som är befintliga kunder går det att beställa nya tjänster till standard- eller avtalade priser direkt i appen. Dessutom får ni direkt tillgång till tydliga sorteringsinstruktioner.
Enkel lokalisering och tömning av containrar
Hämtkalendern visar beställda och kommande hämtningar och appen skickar ut pushnotiser både inför och efter utförd tömning. Tack vare möjligheten till geotaggning blir det också lätt att hålla reda på containrar som är utspridda över ett stort område eller om en container har blivit flyttad. Använd kartvyn för att navigera till era avfallsbehållare eller containrar och beställ tömning med ett enkelt knapptryck!
Exempel på funktioner i appen:
- Se alla era aktiva tjänster
- Beställ tömning med ett knapptryck
- Beställ nya tjänster till standard eller avtalade priser
- Navigera till era avfallsbehållare/containrar via kartvyn
- Geotagga avfallsbehållare/containrar för bättre översikt
- Se beställda och kommande hämtningar
- Pushnotiser om planerad och utförd tömning samt när avvikelse noterats av chaufför
- Enkel filtrering på littranummer för byggkunder.
- Digitala sorteringsinstruktioner direkt i appen.
Så här loggar du in:
- Logga in med kundnumret som du fått av oss på fakturan. Lösenordet är de fyra sista siffrorna i ert organisations-/personnummer.
- Du behöver bara logga in första gången, sedan kommer appen ihåg dina inloggningsuppgifter.